Vetoomus S-ryhmälle israelilaisten tuotteiden palauttamiseksi myyntiin! / Vädjan till S-gruppen om att återinföra israeliska produkter i sortimentet
Tilannetiedotus liittyen S-ryhmälle kohdistettuun vetoomukseen
Itse olen sanonut jäsenyyden irti ja sulkenut S-pankkitilin. Kerroin syyksi tämän tilanteen. Asiakaspalvelija toivotti tervetulleeksi myöhemmin takaisin. Se jää nyt nähtäväksi
Kiitos sinulle Sanna tästä tärkeästä asiasta mitä teet❤️
Olen boikotoinut...seuraavaksi lopetan s tilini.
Hyvää joulun aikaa myös sinulle Sanna!
Toivon pikaista muutosta, sillä S-ryhmän Israelista tuomat King Salomon- ja Myjool - medjoultaatelit ovat olleet vuosikausia suurin herkku ja vitamiinilähde minulle. Nyt on tuotu 'korvikkeena' Etelä-Aftikan taateleita. Sama poliittinen linjaus tulee vielä vahvemmin esiin, sillä tuo maa vaati Israelin tuomitsemista Yk:n elimissä kansanmurhasta.
Mietin mitä muuta voin tehdä....
Irtisanonko ensi vuonna 2026 lähi Tapiolan vakuutukset?
Seuraan tilannetta.
Kiitos Sanna, että pidät meidät "kartalla". Voimia ja terveyttä sinulle ja perheellesi!
Olemme mieheni kanssa olleet boikotissa S-ryhmän suhteen, kun marraskuussa kuulimme tästä. Lähetin myös johtajille sähköpostia, ja aion lähettää vielä uudelleen. Mielestäni meiltä jäsenomistajilta olisi pitänyt kysyä mielipidettä asiasta. Israel -tuotteiden boikotointi on harkitsematonta: Suomi tarvitsee enemmän Israelia kuin Israel Suomea!
Toistaiseksi ei ole sellaista pakkoa eteen tullut. S-kortti on jo niin vanha, ettei se enää edes toimi ja hyvä niin.
Toivottavasti moni meistä tekee samoin.
Hyvää Joulua.
Siunausta ja Hyvää Joulua sinulle ja perheellesi
Mikä pankki on se mihin voi siirtyä.
Hyvää joulunaikaa ja vuotta 2026.