Vetoomus S-ryhmälle israelilaisten tuotteiden palauttamiseksi myyntiin! / Vädjan till S-gruppen om att återinföra israeliska produkter i sortimentet
Tilannetiedotus liittyen S-ryhmälle kohdistettuun vetoomukseen
Yst trv Eeva-Liisa Sjöholm
Olen sekä irtisanonut asiakkuuteni että boikotoin S-ryhmän kaikkea toimintaa toistaiseksi. Mikäli he muuttavat suhtautamistaan Israeliin, minä muutan suhtautumistani S-ryhmään. Mielenosoitukset ovat kaukana omasta kodistani, mutta mainostan kyllä somessa näitä 100%
kiitos tiedotteesta ja toivotuksista.
Toivottavasti saadaan boikotoijien lukumäärä vielä isommaksi,
jotta S-ryhmä tajuaa peruuttaa älyttömän päätöksensä.
Sinulle levollista sydämen joulua ja siunattua vuotta 2026!
pepi sihvonen
Olemme lopettaneet ostot kokonaan S- ryhmän liikkeistä,abc, ym.
Joku voisi vedellä Israelin lippuja kauppojen tankoihin. Saataisiin näkyvyyttä. Tuomioitakaan ei tulisi sillä siinä ei omaisuutta vahingoiteta. Vetää niihin tankoihin jotka ovat tyhjänä, ja kauan ennen seuraavia liputuspäiviä. Naru ei saa karata tai tulee lasku heti.
Ei käydä enää Prismoissa, eikä muissakaan S- kaupoissa, vakuutukset sanottiin irti, sekä pankkipalvelut.
Olet itse Jumalan asialla ja Hän saattakoon tämän asian voittoon!🙏🙏🙏
Lopetin s-ryhmässä käynnin kokonaan ja irtisanoin s-pankin bonus asiakkuuteni 11.12,minulla ei ole mitään asiaa moisiin kauppoihin.
Kiitos Sanna että laadit adressin!
Siunattua joulun aikaa.🙏♥️
ET.
Samoin täällä, SS-kortti poikki ja irtisanominen jäsenyydestä. 100€ kuitattu takaisin. Hok, entinen Elanto, viher-vasemmisto takana, joten jälki on myös sen näköistä.
Boikotoiko tosiaankin myös K-kaupat, kuten joku tuolla kertoi? Ainakaan meidän lähikaupasta ei löydy israelilaisia taateleita ja muita hedelmiä.
Terveisin
Airi Rovaniemeltä