Vetoomus S-ryhmälle israelilaisten tuotteiden palauttamiseksi myyntiin! / Vädjan till S-gruppen om att återinföra israeliska produkter i sortimentet
Tilannetiedotus liittyen S-ryhmälle kohdistettuun vetoomukseen
Ainakin joulun alla näkee paljon iranilaisia taatelipaketteja - joten kaikkia sodan osapuolia ei kohdella samanarvoisesti...
En käy S-ryhmässä ennenkuin peruvat päätöksen ja alkavat myydä israelilsisia tuotteita. Minulla aika 29.12 S-pankkiin ja lopetan vihreän kortin jos asiaan ei tule muutosta . Siunausta ja voimia sinulle alkavaan vuoteen🙏❤️
Kiitos samoin, Joulun Rauhaa ja iloa
ja Uutta Armon Vuotta 2026!🙏
Siun.t,Ritva L-K
En ole käynyt sen jälkeen S-ketjun liikkeissä ja tiukka boikotti jatkuu. (Myös perhe boikotissa) Alkuvuodesta vaihtuu myös pankki, Jos ei Israelin tuotteet eivät ilmesty kauppoihin.
Pieni polittinen joukko sai mielipiteillään tämän aikaan ja S- ketjulla on varaa tällaiseen,
menettämään valtavan määrän ”omistaja asiakkaita”
Loukkaavaa, että päätös tehtiin jo syyskuussa ja ilmoitettiin vasta viikkojen kuluttua kuluttajille !!!
Kaikki lähiidän valtiot ovat mitä ovat. Israel on oikeus ja demokraattinen valtio.
Minua hirvittää mitkä seurauset vadtustajat saa jotka perusteettomasti sortavat Jumalan kansaa.
Siunatkaa älkää kirotko.
Tervehtien
Tuuli Kronqvist
Hei. Asia on hyvin tärkeä. Kiitos adressin järjestämisestä.
Jätän S-ryhmän. Mietin mikä pankki on hyvä.
Allekirjoittajia on paljon mutta suhteessa jäsenten määrään prosentin luokkaa. Ääntä on pidettävä, se on selvää.
Boikotointia on sitten jatkunut ties miten kauan. S-ryhmä on tuonut vain KAHTA tuotetta. Ne nyt pantiin boikottiin.
Kunnon Jaffa-appelsiineistakin on muisto vaan.
Holokausti alkoi boikotoinnista.
Suomen turvallisuus on israelilaisen tekniikan varassa.
YLE ja HS ovat juutalaisten vihaajia. Ääneen niissä ei pääse Israelista mitään oikeata tietoa kertovat.
Kiitokset adressista ja tästä vaivannäöstäsi Sanna! Mukana ollaan. Ilmoitin Google mapsin arvosteluihin paikkakuntani S-marketin kohdalle boikotistani S-ryhmää kohtaan, perusteluineen. Olen jatkanut boikottia ja boikotti jatkuu. Toivottavasti S-ryhmä lopettaa boikottinsa.
Shalom!
S-tili sulkeutui joulukuussa, täysboikotti ABC:lle ja liikkeisiin. Nyt shoppailen uutta vakuutusyhtiötä, että pääsen vielä LähiTapiolasta eroon :)
Voimia tähän kampanjaan kaikille aktiivisesti mukana oleville!
Olen boikotoinut Alepaa, Prismaa, S-markettia, ennen käyttämiäni S-ketjun hotelleja, kahviloita ja ravintoloita. Vielä on tili ja visa jäljellä (en käytä), mutta odotan adressin viemistä perille, jos pahan ote vaikka irtoaisi S-ketjun päättäjistä.
Odotin tähän asti että S-ryhmä peruu boikottinsa, varsinkin kun Israel on avannut rajan Gazaan päin?
Tahdoin löytää myös Israelin hedelmiä muista kaupoista ja kun löysin; niin päätös oli selvä. S-ryhmä välittää vain rahasta, eikä ihmisistä ja eropäätös oli lyöty lukkoon!
Tein eron raskain sydämin, kun olen saanut erittäin hyvää asiakaspalvelua ja rahallista hyötyä jo reilun vuosikymmenen ajan. Menetin myös tärkeän pankkitunnuslistan joka sopi mukaani lompakkoon. Pääpankkini OP:n lista on liian suuri kuljetella mukana. Myös Lähi-Tapiolan vakuutuksista saamani bonukset menetän jatkossa ja kaiketi täytyy myös Lähi-Tapiolaa boikotoida?
Saappa nähdä, palaanko asiakkaaksi enää jos tilanne muuttuisi?
Mitäs kummaa, S-kaupat kuuluu myös Israelissa toimivaan Coop-ketjuun.
Olen ostanut edelleen Prismasta sellaista, mitä ei muista lähistön kaupoista saa. Välillä hakenut kosher-hakusanalla, löytyykö valikoimasta mitään. Hakutulokset täysin sekavia. Yksi lupaava kirja, Amos Oz: "Juudas", mutta ei sitäkään löytynyt hyllystä.
Tämäkin kuvastaa hyvin itsenäisyytemme alas ajoa.
Otetaan poliittisesti kantaa asioihin, ei haluta kuunnella toista puolta. Jos olet valmis puolustamaan kristin uskoa olet idiootti.
Itse en kuulu kirkkoon, mutta ymmärrän ehkä siksi enemmän kuin moni muu
Vaikka olin S ryhmän asiakas, niin jouduin vaihtamaan kantapaikkani.
On täysin käsittämätöntä kuinka S-ryhmässä kenellekään on voinut tulla mieleenkään osoittaa näistä kahdesta tahosta tukensa nimenomaan kansanmurhaa avoimesti tavoittelevan terroristijärjestön tavoitteille! Aivan uskomatonta!
Se, että S-ryhmä on toiminnallaan osoittanut olevansa juutalaisten kansanmurhaa ("from the river to the sea") täysin julkisesti ajavan terroristiryhmän masinoiman mediakampanjan vietävissä, osoittaa että S-ryhmän organisaatioon on pesiytynyt varsin korkeallekin taholle niin vakavaa harkintakyvyn puutetta, etten todellakaan voi tukea sitä jatkamalla asiakkuuttani S-ryhmän kanssa missään muodossa.