hoi kaikkille ! itse olen 35.v. (poika)ja vaihdoin paljon kuluttavan ja saasteisen vanhan hiaceni mopoon (gilera smt 50 )seen joka kuluttaa paljon vähemmän ja saastuttaa kuin autot yleensä,sillä kuljen nyt työ matkat suunnilleen samaa reittiä kuin ennenkin mutta ainoa ongelma on vain ja ainoastaa mopon nopeus koska esim keravalla on paljon ruuhkia ja nopeuksia jotka eivät sovellu mopon nopeuteen 45km/h sillä nopeudella tuntee itsensä ruuhkan tekijäksi ja monessa paikassa on 50-60km/h nopeus rajoitukset eli olen 60km/h rajoituksen puolesta niin ei tulisi turhia viritys himojakaan esim. nuorilla juri mopokortin saaneilla.terv.kari
kari palmu (kerava, 18.7.2008 01:44)
miksi 60km kun oppikaa ensimmäiseksi ajamaan se 45km
Juho Hämäläinen (mikkeli, 22.7.2008 13:32)
Kuten jonkin aikaa sitten sanoin: mopoautot pitäisi laittaa max 60km/h ei mopot.
Hannu Kiviahde (Oulunsalo, 29.7.2008 00:03)
Mopoautot on noloja
Tapio Karhu (Valkeala, 31.7.2008 15:09)
"miksi 60km kun oppikaa ensimmäiseksi ajamaan se 45km
Juho Hämäläinen (mikkeli, 22.7.2008 13:32)"
Väität ettei suurin osa mopoilijoista osaa ajaa? Harvemminpa tuota oon nähny mopoilijan rikkovan liikenne sääntöjä, usiammin autoilijan. Vituttaa oikeen ajaa tuolla liikenteessä kun autoilijat niin ennakkoluuloisia. Niin perkeleen monesti kun mopolla oon vaikkapa pyörätieltä kääntymässä autotielle niin sinun kaltaiset ennakkoluuloiset autoilijat pysähtyvät ja odottavat että se mopo menee ensin.
Eikö auto-onnettomuuksia satu? Voisin väittää että suurin osa auto-mopokolareista sattuu autoilijoiden ennakkoluuloisuuden, ylimielisyyden ja mopon hitaan vauhdin takia. Toki, onhan näitä luupää mopoilijoita, vaan on niitä autoilijoitakin, sekä moottoripyöräilijöitä. Se vain tahdotaan kohdistaa meihin mopoilijoihin kun ajammehan me pyöräteillä ja olemme nuoria, huligaaneja ja kusipäitä.
Oottehan tekin ollu nuoria.
asd dsa (Oulu, 2.8.2008 21:04)
Itse ajan mopolla kouluun miltein aina ja tällä matkalla tapahtuu paljon vaara tilanteita koska autot ohittelevat sen enempää muista välittämättä. viimeksi tänään minut ohitti asuntoauto samaan aikaan kun vastaan tuli auto ja jouduin ajamaan tien sivuun koska tie ei todellakaan ollut turhan tilava kun siinä oli asuntoauto, henkilöauto ja minä. joten mopot 60km/h
Joni Oksman (Kaavi, 15.8.2008 23:23)
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy
|
Tarjoukset edellyttävät kestotilausta, mutta tilauksen voi perua milloin vain.
Muut mainokset
- Monster.fi - Tuhansia työpaikkailmoituksia. Myös
kesätyöpaikkoja ilmoitettu.
- Sanapeli - Sanojen etsimistä erilaisilta ruudukoilta. Erittäin koukuttava peli.
|
|